معرفی بهترین دوچرخه های دنیا

در این مطلب به 5 برند فعال و پر طرفدار دوچرخه که پرفروش ترین های دنیا هستند رو باهم به طور خلاصه بررسی میکنیم. همچنین برخی از این برند ها اسپانسر تیم های شرکت کننده در مسابقات تور فرانسه هستند که مهمترین مسابقه دوچرخه سواری دنیا میباشد.(شماره گذاری به معنای ترتیب و اولویت نمیباشد)

1- دوچرخه ترک (Trek)

برند ترک یکی از بزرگترین و پیشروترین شرکتهای تولید دوچرخه در جهان می باشد.

این شرکت محصولات خود را تحت برندهای مختلفی همچون Electra Bicycle، Diamant bikes, Klein, Gary Fisher و … توزیع و به فروش می رساند.

دفتر مرکزی اصلی این شرکت در ویسکانسین ایالات متحده آمریکا واقع شده است. این شرکت دارای 1700 نمایندگی فروش در آمریکای شمالی است. محصولات این کشور در بیش از 90 کشور جهان به فروش می رسد.

ترک اسپانسر تیم Trek-Segafredo میباشد.

trek team

2- دوچرخه جاینت (Giant):

این شرکت تولید کننده دوچرخه مستقر در تایوان است. شرکت جاینت همچنین کارخانه های تولیدی در هلند و چین دارد. این شرکت دارای زنجیره ای با بیش از 12000 خرده فروشی می باشد که در بیش از 50 کشور جهان گسترش یافته است. این شرکت هر ساله به طور متوسط حداقل یک میلیارد دلار درآمد کسب می کند.

جاینت در همه رده ها دوچرخه تولید می کند. این برند از ویژگی های بسیار خوبی برخوردار است که شامل طراحی های عالی و تعلیق های دوگانه است. هدف جهانی جاینت که در سال 1972 تأسیس شد این است که اطمینان حاصل شود که دوچرخه سواری نه تنها بهتر خواهد شد، بلکه برای همه نیز قابل دسترسی خواهد بود.

جاینت اسپانسر تیم Team BikeExchange-Jayco  میباشد.

gaint team

3- دوچرخه اسپشیالایزد (Specialized)

امروزه شرکت اسپشیالایزد به عنوان تولید کننده دوچرخه های با کیفیت بالا در دنیا شناخته شده است.

اسپشیالایزد با ورودش به این عرصه تحولی عظیم در زمینه دوچرخه سازی ایجاد نمود. دوچرخه های اسپشیالایزد از قدرت و کارایی فوق العاده ای برخوردارند. این باعث شده است که در مسابقات حرفه ای، نام اسپشیالایزد بدرخشد.

دوچرخه های چندمنظوره اسپشیالایزد در کوهستان، جاده و جنگل عملکرد بسیار خوبی دارند.

اسپشیالایز اسپانسر تیم های Total Energies , Quick step و Bora  میباشد.

specialized

 

4- دوچرخه مریدا(Merida)

از دهه 1970 به نظر می رسد انقلابی در صنعت دوچرخه رخ داده است. این موضوع را می توان از دوچرخه هایی که در این لیست تهیه شده اند فهمید. 

یکی از این شرکتها که در این دوره تاسیس شد، شرکت مریدا در تایوان بود که از سال 1972 آغاز به کار کرد.این شرکت حدود 2.2 میلیون دوچرخه در سال تولید می کند و در حدود 77 کشور دنیا توزیع می کند. دوچرخه های Merida با قیمت های عالی، طرح های شیک و مناسب ارائه می شوند.

مریدا اسپانسر تیم بحرین میباشد.

 

Merida

5-دوچرخه کنندال (Cannondale)

این دوچرخه یکی از بهترین دوچرخه های دنیا بوده که دفتر مرکزی آن در کشور آمریکا و کالیفرنیا واقع شده است

برند کنندال برندی حرفه ای در ساخت آخرین نسل انواع دوچرخه می باشد که در سال 1971 تاسیس شده است. این برند در ابتدا دوچرخه های آماتور تولید می کرد اما خیلی زود پیشرفت چشمگیری در این زمینه داشت. دوچرخه های کوهستان هم به خط تولیدش اضافه شد.

کیفیت دوچرخه های این برند باعث شده که بعد از گذشت حدود 47 سال هنوز هم نام پر آوازه ی این برند در لیست برتر برندهای دوچرخه بدرخشد.

cannondale

 

ممنون که وقت گذاشتید و این مقاله رو مطالعه کردید.تمامی برند های معرفی شده مدل های مختلف کوهستان(کراس کانتری، دوکمک،اندرو،دانهیل و....) دارند ما فقط عکس های دوچرخه های کورسی را به نمایش گذاشتیم. امید واریم اطلاعات مفیدی را در اختیارتان گذاشته باشیم. با رودی بایک همراه باشید. در مقاله های بعدی برند های معروف دیگر را نیز معرفی خواهیم کرد.

نظرات کاربران

بدون نظر

لطفا برای ثبت دیدگاه خود ابتدا به حساب کاربری تان وارد شوید.